Elk jaar organiseert Unilever een kick-off meeting om nieuwe producten te lanceren in de OOH (Out Of Home) wereld. Op de afspraak zijn decision makers en influencers uit de sectoren brouwerij en catering, QSR (Quick Service Restaurants), hotel- en restaurantketens, cinema, travel, retail, vrijetijd, benzinestations, … Ook eindklanten zijn van de partij. Op 28 januari 2019 was evenementenlocatie Kinepolis Braine dé place to be.
J&M Catering mocht als catering partner van Kinepolis zijn steentje bijdragen aan dit innovatieve evenement. Lees hier wat Lien Verwimp, Key Account Manager Out of Home over het evenement te vertellen had:
Over J&M: “Eerst en vooral voorzagen we in de Foyer een netwerklunch om alle innovaties te proeven. Die lunch hebben we in samenspraak met J&M Catering voorbereid. J&M dacht en werkte volop mee aan het concept. Daarin werden onze producten gematcht met het J&M-aanbod, bijvoorbeeld door Unilever sausjes te serveren bij diverse gerechten. Flexibiliteit én formules op maat van de klant, ook dat is J&M. De samenwerking verliep perfect.
Over de samenwerking met Kinepolis: “Zeer positief. Kinepolis stond steeds paraat en dacht proactief na over oplossingen voor mogelijke vragen of problemen aan onze kant. We konden bij hen terecht. Toppie!”
Lees verder op: de website van Kinepolis.